Jauno psiholoģiju centrs

Uzasinām pluszīmi! Dziednieks par to, kā teikt vaimanām – nē! Normunda Rozenšteina raksts žurnālam “36.6C”

Uzasinām pluszīmi! Dziednieks par to, kā teikt vaimanām – nē! 

Tas ir stāsts par domām, bailēm un mīlestību. Tā sarunu sāk dziednieks Normunds Rozenšteins. Tik vienkāršas patiesības – ņem tikai un dari!

Daudzi viedie uzsver šā laika vērtību – mēs dzīvojam jaunā, Ūdensvīra, laikmetā. Tas ir laiks, kurā vērts meklēt atbildes uz vissvarīgākajiem dzīves jautājumiem. Cilvēki vēlas mainīties. Daudzi par ļoti būtiskām sāk atzīt garīgās vērtības. Attīsta sevī garīgumu, lai darītu labu ne tikai sev, bet arī Zemei un visai cilvēcei. Atvērta sirds un mīlestība ir priekšnosacījums, lai sāktu šo ceļu,” pauž dziednieks Normunds Rozenšteins.

Kāpēc gatavoties sāpēm?

Doma ir ļoti spēcīga enerģētiskā izpausme. Nereti brīnāmies – man atlika tikai padomāt, un notika… Tomēr biežāk piepildās tas, ko domās savērpjam ar mīnuszīmi. Ka tikai nepakrītu, te tik slidens… Hops, un uz dibena!

Kāds blakus pašņaukājas, paklepo, un galvā nozib – ka tikai nesaslimstu. Un, še tev, kaite tiešām klāt. Bet, ja nebaidās, novēl šķaudītājam uz veselību!, pasmaida, slimība met līkumu. Iesnas var atnākt tur, kur tās aicina.“Nesen iegāju aptiekā pirkt aktivēto ogli saviem suņiem. Kāda vecāka kundze tincināja farmaceiti par dažādiem pretsāpju bezrecepšu medikamentiem. Kas tieši jums sāp? – līdzjūtīgi pavaicāja farmaceite. Pagaidām nekas, bet ja nu sāks sāpēt… Viņa jau it kā sagatavoja sevi nelāgām sajūtām, slimībai.

Negatīvā doma ir stipra, jo tiek precīzi formulēta. Par pozitīvo biežāk šaubāmies – sak, vai drīkstu to vēlēties, vai tiešām piepildīsies, varbūt labāk tā, bet varbūt šitā… Ja precīzi izsaku domu, tā tiešā ceļā aiziet Visumā. Visums to ļoti labi saprot, un viss notiek!” uzsver dziednieks.

Ja formulējam nepareizi, atbilstīgi arī saņemam.

Vēlēšanās ar komatiem

Kā rīkoties, lai arī labā vēlme sāktu piepildīties? Vispirms dziednieks iesaka to izteikt precīzi. Taču vēl pirms tam derētu izšķirt, vai tā patiesi ir ļoti svarīga vēlēšanās, vissvarīgākā. Vai ļoti kāroju, lai cerētais piepildās, vai tas patiesi nepieciešams un nav tikai mirkļa iegriba.

“Protams, var arī izteikt mazos mērķus, līdzīgi kā radīt mazus svētkus. Prieks, kā zināms, dod enerģiju, paātrina asinsriti. Un, ja ir laba asinsrite, visi orgāni tiek labi apasiņoti, saņem skābekli, cilvēks labāk jūtas.” Pēc tam šo svarīgo vēlmi der likt uz papīra, uzrakstīt konkrēti, ko vēlos. Turklāt tagadnes formā, jo tā ir visprecīzākā. Salieku komatus, pārdomāju intonāciju, piestrādāju pie šā teksta.

Iespējams, vajadzēs rakstīt vairākas reizes, kamēr nonāk pie īstā formulējuma. Lai nav tā, ka vēlme piepildās, piemēram, saņem kāroto tūkstoti, bet uzreiz jau domās sevi pieķer – eh, kāpēc nevēlējos 10 tūkstošus, varēju taču pierakstīt vēl vienu nullīti…

Līdzīgi var darboties piedošanas tēmā. Uzraksta pāridarījumus, ar ko grib tikt galā, izlīdzināt tos. Tomēr vispirms būtu jāatrod vissvarīgākais, vissāpīgākais un jāsāk ar to. Jāpiemin cilvēks, kuram piedod šo pāridarījumu.

Vaimanām – nē!

* Labs paņēmiens ir savas mājas, sava ķermeņa attīrīšana. Var ņemt talkā aizdegtu sveci, izmantot meditēšanu tīkamas mūzikas pavadībā vai citas metodes.

“Taču svarīgi atcerēties – ja radām tīrību sevī, brīvajā vietā ātri, ātri kāro kaut kas iekļūt. Turklāt visbiežāk tās ir negācijas, kas aši saberzē rokas – nu tik būs! Jau stāv rindā, lai iekārtotos. Tādēļ tieši šādā brīdī vērts akcentēt pozitīvās vēlmes, domas,” uzsver dziednieks.

* Katru notikumu uztveru kā mācību – es pieņemu, jo tas notika tādēļ, lai mani mācītu. Vai ņēmu to vērā, liku aiz auss, kāpēc ar mani tā notika? Tāpēc nepieciešams notikušo pārdomāt, analizēt. Lai nav tā, ka visu laiku ej uz riņķi un tikai errojies – kāpēc man tā neiet, atkal un atkal saņemu belzienus. Nevajag sev neko pārmest, bet izdarīt pareizus secinājumus un turpmāk rīkoties citādi.

* Daudzi, pārņemti ar bailēm saslimt, visu laiku skrien pārbaudīties, vai tikai kaut kas nekaiš. Protams, par savu veselību jārūpējas, tomēr ar šādām bailēm sevi ieprogrammējam. Pozitīvā doma dziedina, bet negatīvā mēģina saslimdināt ķermeni. Bailes ir viltīgas, to vien gaida, lai sāc šaubīties. Ja jūti pārliecību par sevi, bailes atkāpjas.

* Kāpēc tik daudzi vēlas runāt par slimībām?! Ja nonāc kompānijā, kur kāds sāk šķetināt savas kaites, labāk piecelies un dodies prom vai vismaz paej maliņā. Pat vienkārši klausoties, šāda veida informācija var nostrādāt kā negatīva enerģija.

* Nereti līdzi jūt tikai vārdos – vai, cik man žēl, ka tev tā jāslimo… Vaimanas nepalīdz, labuma no tām nav, tātad enerģija tiek nevajadzīgi tērēta. Ja vēlies atbalstīt cilvēku grūtā brīdī, dari to praktiski – ar aprūpi, kādu lietu, naudu vai siltu apskāvienu. Pavaicā: kā varu tev palīdzēt, kā varu būt noderīgs?

* Visumam ikviens no mums ir vajadzīgs vesels, priecīgs, mīlošs un mīlams. Uzsmaidi, pasaki labu vārdu, esi priecīgs – uzlabosies asinsrite, viss apkārt pamazām mainīsies. Saki: es esmu sev pats svarīgākais, labākais, skaistākais, mīļākais. Es mīlu sevi! Mīlēt sevi nozīmē dot iespēju apkārtējiem mīlēt mani.

Rīta tīrības rituāls

Jebkurš rituāls ne tikai disciplinē un sakārto, bet arī palīdz smaidīt, jo esi izdarījis kaut ko pozitīvu savā labā. Šo rituālu izmantoju ik rītu aptuveni trīs gadus. Ko iegūstu? Ļoti labu tīrības sajūtu.

Vispirms notīra mēli un iztīra zobus. Pēc tam ņem mutē malku eļļas un skalina. Izmanto olīveļļu vai jebkuru citu, kas šķiet patīkama. Sākumā skalina īsu brīdi, aptuveni piecas minūtes, lai nebūtu diskomforta. Galvenais, lai eļļa no šķidras konsistences kļūtu viskozāka, biezāka, pēc tam atkal šķidrāka, – to var labi just. Skalināšanas ilgumu pēc patikas var paildzināt. Zinu, ka Jūrmalā kāds kungs skrien rīta krosu un visu laiku turpina skalināt ar eļļu.

Visbeidzot eļļu izspļauj un muti izskalo ar siltu ūdeni. Pēc tam noder dzēriens, ko sagatavo, remdenā ūdenī iemaisot tējkaroti medus un karoti ābolu etiķa. Šo ūdeni var programmēt, piešķirt tam nodomu – domās izteikt vēlmi, kas iepriecinātu manu dienu.

8-4-8

Uztraukuma brīdī ņem talkā īpašu elpošanu. Dziļi ieelpo, skaitot līdz astoņi. Tad elpu aiztur – skaita līdz četri. Pēc tam izelpo, skaitot līdz astoņi. Tad atkal aiztur uz četri. Šādi dara trīs, piecas vai septiņas reizes atkarībā no tā, cik ir laika. Citādā elpošana ļauj atvirzīt uztraukumu, sniedz rāmumu un harmoniju.

Avots: Žurnāls “36.6C” http://veselam.la.lv/2016/05/27/uzasinam-pluszimi/2/

11 Janvāris, 2017

Twitter

Monday, Februāris 20th, 2017 at 6:43am
Sveiciens visiem! ;) Mēness dienu kalendārs pozitīvai, radošai un veiksmīgai nedēļai! (20.02. - 26.02.17) https://t.co/752ei4CH3V https://t.co/RKCgyoh5jo jpc_nlp photo
1
Monday, Februāris 13th, 2017 at 1:47pm
Sveiciens visiem! ;) Mēness dienu kalendārs pozitīvai, radošai un veiksmīgai nedēļai! (13.02. - 19.02.17) https://t.co/752ei4CH3V https://t.co/ydkxtmJDYW jpc_nlp photo
1

Instagram

Wednesday, Februāris 8th, 2017 at 3:18pm
  • 10
  • 0
Wednesday, Februāris 8th, 2017 at 3:04pm
  • 11
  • 2
Wednesday, Janvāris 4th, 2017 at 5:26pm
  • 16
  • 0
Monday, Marts 7th, 2016 at 10:39pm
  • 28
  • 0
Monday, Februāris 15th, 2016 at 11:42pm
  • 16
  • 0
Tuesday, Februāris 9th, 2016 at 9:18pm
  • 18
  • 0
© 2015-2017 Jauno psiholoģiju centrs | Izstrādātājs gudramajaslapa.lv