Setup Menus in Admin Panel

Neiromārketings – kā piekļūt pircēja smadzenēm! / no 4. decembra / 3 mēneši/ latviešu valodā

2 STUDENTS ENROLLED

    Neiromārketings – kā piekļūt pircēja smadzenēm!

    Nodarbības otrdienu rītos no 4. decembra pl.9:30-12:30. 3 mēneši.

    Bezmaksas ievadnodarbība otrdien, 27. novembrī pl.9:30-12:30. Plašāka informācija un pieteikšanās spiežot ŠEIT!

     

    Kurss – worskhops

    Programma veidota balstoties uz mārketingā izmantojamiem jaunākajiem atklājumiem neirozinātnē un NLP (neirolingvistiskās programmēšanas) metodikām.

    Kursā paredzēti daudz praktiskie darbi jeb vingrinājumi. Tas būs darbs ar katra kursa dalībnieka pārstāvētā uzņēmuma reklāmas un mārketinga materiāliem. Kursa laikā laikā analizēsim, koriģēsim, pārstrādāsim un veidosim efektīvu šo materiālu “neirovēstījumu”.

     

    Programma:

    1. Ievads NLP – reprezentatīvās sistēmas (12 ak. st. – 3 nodarbības)
    2. Pārdošanas psiholoģija un neirozinātne. (36 ak. st. – 9 nodarbības)
    3. Kas ir neiromārketings? Kad satiekas zinātne un pārdošana.
    4. Slēptie pārliecināšanas rīki! Kas liek klientam kaut ko pirkt? Faktori, kuri neapzināti ietekmē klienta lēmumu par pirkšanu. Kā pārvērst klienta vēlmi vajadzībā. Cenas un fonta psiholoģiskā nozīme
    5. “Es zinu par ko Jūs domājat!“ Neiromārketinga zinātniskās izpētes metodes – biofeedback, EEG, sirds ritms u.c.
    6. Kādēļ iepirkšanās notiek ne tikai “apziņā’. Kā mūsu “otrās” smadzenes un ķermenis piedalās iepirkšanās procesā. Pircēju psiholoģiskie uzstādījumi, kustības un emocijas. Ķermeņa valoda. Sekss pārdošanā.
    7. Kas notiek “pērkošās “smadzenēs? Impulsīvie un racionālie pircēji. Kā izprast duālo domāšanas procesu -apzinātā un nepazināto domāšanu. Divi atmiņas veidi. Kā klients pērk varu un kontroli.
    8. Zelta noteikumi, kas nosaka “šopingu”. Silts – tātad drošība. Ieraduma iepirkšanās. “Mērkaķošanās” jeb skaties, ko dara citi un atkārto. Enkurošana. Pieejamība.
    9. “ atmosfēriķu” lielais spēks! Klients pērk ne tikai produktu, bet arī pieredzi un piedzīvojumu. Kā veidot pircēja pieredzi. Šopings kā fantāzija un izklaide. Klusā pārdošana: ķermeņa valodas spēks. Atmosfēra un apgaismojums, krāsa, mūzika un smarža.
    10. Mīlestība pret zīmolu: emocionālās piesaistes veidošana. Zīmoli smadzenēs. Emociju radīšana ar iztēles spēku. Krāsas, mūzikas un vārda spēks emociju veidošanā. Kādēļ ir tik būtiski izsaukt pareizās emocijas. Kā radīt lepnumu.
    11. Subliminālās instruēšanas un pārliecību spēks. Kas tas ir?
    12. Kad televizors Jums seko. TV spēks. Kā tiek formēts skatītāju skatījums uz pasauli. Kā viņi redz pasauli. TV – ideāla pārdošanas mašīna. Tv reklāmas emocionālais varenums. Atkārtošanas pārliecinošais spēks.

     

    NODARBĪBU KALENDĀRS UN MAKSĀJUMA DIENAS:

     

    • 4. decembris pl.9:30-12:30 (Eur 290);
    • 11. decembris pl. 9:30-12:30;
    • 18. decembris pl. 9:30-12:30;
    • 8. janvāris pl. 9:30-12:30;
    • 15. janvāris pl. 9:30-12:30 (Eur 290);
    • 22. janvāris pl. 9:30-12:30;
    • 29. janvāris pl. 9:30-12:30;
    • 5. februāris pl. 9:30-12:30;
    • 12. februāris pl. pl. 9:30-12:30 (Eur 290);
    • 19. februāris pl. 9:30-12:30;
    • 26. februāris pl. 9:30-12:30;
    • 5. marts pl. 9:30-12:30.

    Twitter

    Instagram

    otrdien, Novembris 6th, 2018 at 4:13pm
    • 34
    • 0
    otrdien, Novembris 6th, 2018 at 4:13pm
    • 17
    • 0
    otrdien, Novembris 6th, 2018 at 4:13pm
    • 18
    • 0
    trešdien, Jūlijs 25th, 2018 at 1:57pm
    • 19
    • 0
    otrdien, Marts 13th, 2018 at 10:43am
    • 8
    • 0
    pirmdien, Decembris 11th, 2017 at 4:54pm
    • 11
    • 0
    © Jauno psiholoģiju centrs | Izstrādāja gudramajaslapa.lv
    Jauno psiholoģiju centrs